Alla inlägg den 25 december 2014

Av puckolina - 25 december 2014 23:45

Jag har för en gångs skull fått vara lite sambofri några dagar, och har därför passat på att gräva ner mig i mina känslor och fått lätta på trycket lite. 


Att allt är "som vanligt" här hemma och att han vägrar prata med mig om allt som har med vårt uppbrott att göra gör inte att känslorna inte finns, bara att de trycks ner. 


Favoritlåten just nu är den här: 

En gammal favorit som hängt med genom några separationer. Det gör den inte mindre träffande.. 

Av puckolina - 25 december 2014 20:27

Julen i år blev nästan helt perfekt enligt mig. Jag var lite för trött och mina ögon bråkade en del med mig, men annars var det en väldigt trevlig dag. 


Eftersom min familj är extremt liten så blev det väldigt lugnt och inte helt olikt en vanlig dag. Ett lagom juligt julbord, långpromenad i fint (men kallt) väder, massa godis, prat, lite spel och en del tv. 


Presentmässigt blev det mest presentkort, och jättebra sådana. Bio, en sportaffär där jag ska köpa nya joggingskor och komplettera mina träningskläder lite, och klippkort på massage. Det kommer att bli jättebra efter flytten när jag inte kan få massage hemma, troligtvis kommer att sova dåligt och behöver mänsklig beröring. 

Ovido - Quiz & Flashcards